Nadruki na odzież to popularny sposób indywidualizowania ubrań. Przeróżne warianty takich ubrań na dużą skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Właściwie wykonane nadruki podkreślają prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.
Sitodruk Kraków – czym powinien charakteryzować się dobrze wykonany nadruk firmowy?
1. świetne oddanie kolorów
W przypadku nadruków bardzo łatwo poznać rozwiązania słabej jakości. Gdy mamy do czynienia z takim problemem logo, napisy lub inne grafiki mają blade, “wyprane” kolory. Czasem taki efekt jest zamierzony, ale przeważnie od nadruków oczekujemy zupełnie czegoś innego. Jeśli nie jest to celowy efekt, usługa została po prostu nieprawidłowo wykonana, a do realizacji zlecenia użyto przestarzałych technologii. Profesjonalni usługodawcy są w stanie tak dobrać metodę, żeby produkt wyglądał dokładnie tak, jak oczekiwał klient.
2. słabe oddanie detali
Tu znowu warto zaznaczyć, że czasami efekt rozmycia jest po prostu pożądany. Problem pojawia się, gdy nadruki firmowe na koszulce miały dokładnie przedstawiać logo, nazwę firmy lub inną grafikę, a w rzeczywistości wyglądają jedynie jak marne kopie pierwotnego projektu.
3. odporność na działania pielęgnacyjne
Koszulki z własnym firmowym nadrukiem powinny jak najdłużej wyglądać atrakcyjnie. Nadruk firmowy wykonany w przestarzałej technologii po kilku praniach nie będzie już ozdabiał odzieży, tylko zacznie ją szpecić. Taka odzież nie będzie realizować funkcji reklamowej. Rzetelne firmy, takie jak BHP KQS z Krakowa do produkcji koszulek z nadrukiem używają nowoczesnych technologii, charakteryzujących się wysoką skutecznością. Dzięki temu klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się atrakcyjnie wyglądającą odzieżą pracowniczą i gadżetami reklamowymi.
Zalety nadruków na odzież, czyli z czego wynika popularność tego rozwiązania
Główną zaletą odzieży z nadrukiem jest to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo może więc samodzielnie określić, co ma przedstawiać nadruk. Taki zindywidualizowany przekaz może być np. skutecznym narzędziem marketingowym. Rozwiązanie cieszy się tak dużą popularnością również ze względu na swoją uniwersalność. Sprawdzą się m.in. podczas takich wydarzeń, jak targi czy konferencje, wzmacniając rozpoznawalność naszej marki. Współczesne firmy pozwalają klientowi wybierać z kilku dostępnych technologii nanoszenia nadruku, dzięki czemu finalny produkt jest jeszcze lepiej dopasowany do jego potrzeb.
ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY